Simple GiveAway Bintang Mencari Cinta By Cik Akak


posted by Unknown

11 comments

Haiii..haii..haii...

Klik banner untuk sertai

Saya dijemput oleh tuan punya segmen iaitu cik akak dan juga ditag oleh nazirah untuk menyertai segmen ini. Terima kasih kepada kalian berdua :)

Segmen ini berkenaan menghasilkan ayatII cinta yang kreatif dan menarik. Alamakkk..saya tak kreatif...hentam sajalah... :p

Cinta adalah subjektif bagi saya. Jadi saya ingin menghasilkan ayatII cinta terhadap semangat yang berkobar.
 
Seseorang tidak akan gagal
kerana cinta mempunyai kesungguhan untuk terus berusaha.
Segala urusan yang sulit atau remeh
dengan cinta terhadap kesabaran dapat ditangani dengan baik.
Orang yang memiliki cinta terhadap prinsip
adalah orang yang tidak hanya menerima perintah
namun dia punyai orientasi sendiri
dan memiliki visi yang jelas.
Itulah cinta terhadap pilihan
yang hidup bukan sebagai seorang kecundang.
Walaupun kesempatan telah tertutup baginya
cinta terhadap semangat didalam dada akan tetap terus berkobar.
 
popeye
 
Macam popeye ni yang mempunyai semangat yang berkobarII.. Jadi ini sahaja dari saya... :)
 
Rakan yang ditag ikaikafaid & Noor Atyka..
 
Bermula 13 Mei hingga 17 Mei 2013...Jom Join!! :)

11 comments

Leave a Reply