Makan-makan sampai bambam :)


posted by Unknown

No comments

As salam dan selamat malam semua,

Hari ini seharian saya keluar jalan dan berjimbaII di rumah kawan sekolah puteri di temerloh dulu kerana sudah lama tak jumpa kan... nak buat reunion masingII busy dengan komitmen masingII. Jadi kami yang masih bujang ni hanya boleh terjah ke rumah mereka yang mana free la..

Kami pergi ke rumah kawan saya yang sudah berkeluarga di berek polis bukit aman yang bernama zana untuk makanII, lepakII dan bersembangII sampai tertido...huhuhu...

Mana taknya kami makan sampai kekenyangan dirumah zana time tengahari tadi...nak tau ape hidangannya?? Jom tengok..


Firstime saya makan lontong ni,sebelum ini memang tak pernah makan lontong..sedap jugakla :) . Sampai 2 kali saya menambah..hahahaa... Lepas makan lontong kami dihidangkan pula dengan desert iaitu fruit cocktail.. Jangan ditanya berapa kali saya tambah...huhuu...sedap sangat tak terkira tambahnya bila makan cocktail ni..heheee


Selepas itu, dalam pukul 4 petang kami bertolak pula ke rumah ogy kawan kami yang tinggal di kampung melayu subang di ikuti juga dengan zana berserta suami dan babynya amani.

Dirumah ogy kami dihidangkan pula makan petang iaitu...



Makin bambam la saya macam ni bila ikut dorang terjah rumah kawanII lain.. makan non-stop..hehehee...Mee karinya jugak sangat sedap.. dan dihidangkan pula dengan pencuci mulut apam polkadot.

Oh Tidak!!!!!!! kelihatan saya sama bulat dengan mereka!!... Jangan marah yea kawanII :p



Ok...berFOTOGEDIK sebelum pulang kerumah masingII..


Itu sahaja coretan saya buat hari ini.. :)






Leave a Reply