Kempen Jejak Blogger & Tambah Follower 2013


posted by Unknown

No comments

Assalamualaikum..hello all,

Saya orang baru dalam dunia blogger ni, biasa la bila melihat dan membaca post bloggerII yang sedia ada seperti bertukarII pendapat, pandangan, kongsi bermacamII tips dan sebagainya membuatkan diri ini dan juga jari jemari ini rajin untuk menghasilkan blog untuk diri sendiri.

Pada awal bulan februari saya baru berjinakII dalam berblogging ini. Jadi, teringin jugak nak menambah followers seperti bloggerII lama dan memperluaskan kenalanII dalam blogging ini. hehehe.. 

Jadi, saya pun search di google dan terjumpa dengan SEGMEN : Kempen Jejak Blogger & Tambah Follower 2013. 



Melalui segmen ini dapat memberi peluang untuk bloggerII baru seperti saya untuk menambah kenalan dan dapat berkongsi lebih banyak ceritaII yang dipaparkan oleh tuan punya blog la..hehee

Jika mahu join jugak untuk tambah follower boleh singgah di page admin :
http://kakikerja.blogspot.com/2013/02/segmen-kempen-jejak-blogger-tambah.html

Oklah..trademark saya...Bab kata pepatah melayu 
"Tak kenal maka tak cinta" :)

Leave a Reply