Otak di kepala lutut


posted by fiza saiza

2 comments

Hai..haii..haii semua...

Pada Minggu lepas, saya pulang ke kampung di Kuantan untuk menghadiri kursus kawin...pada hari sabtu dan ahad..hehehee..Adakah itu tandanya saya sudah mau melangkah kegerbang perkahwinan?? Oh!! Tidak!! belum lagi la kawanII...saya sendiri tak pasti bile masa itu akan tiba.. =)

TAPI, bukan itu yang nak diceritakan..Cerita sebenarnya...pada hari sabtu malam saya pergi tengok perlawanan bola Pahang lawan Kelantan di Stadium Kuantan..Saya pergi bersama fiq dan adik lelaki saya... Mak dan ayah saya pun pergi jugak,kami pergi berasingan..

Walaupun, saya bukan la peminat fanatik bola...tp, saya ikut jugak fiq pergi..jika tak bosan jugak tinggal dirumah sorangII...Sampai je di Stadium..ramai giler orang...nak masuk ke dalam stadium pun kena berhimpitII...Xsukanya saya!! 

Perlawanan pun bermula..sampai di masa kedua..ketika tu keputusan seri 2-2.
Tetapi...terdapat sebilangan manusiaII yang agak kurang ajar dan tak berotak..Ada penonton yang duduk di bahagian atas...buat acara baling membaling bekas air kebawah...Naseb saya dapat mengelak jugak mulaIInya..

Kemudian tanpa disedari ada pulak 'monyet' berupa manusia kot yang tersesat dalam stadium membaling air lada.. Habis baju dengan rambut saya terkena air lada tuh.. Lebih malang ada gurl yang duduk dihadapan saya..betulII kena atas muka dia air lada..sampai menangis gurl tuh..yalah, air lada termasuk kt dalam mata..mana xpedih...memang kurang ajar betul budak2 zaman sekarang ni. 
Jenis tangan jahat betul.. 

If saya ada kuasa terbang dan boleh detect sape punye angkara...saya akan terbang ke atas dan kasi penampor je kat pembaling tuh..Memang saya doakan siapa yang buat kerjaII macam tuh akan hidup tak aman selamanya!!!

Huh!! betulII menyakitkan hati!!....




2 comments

Leave a Reply