Jatuh hati dengan JUBAHSOUQ!


posted by Unknown

No comments

As salam,

Da masuk tahun 2017 da.. lama betul tak update blog.. Ada yang rindu tak kat blogger tenggelam timbul macam saya ni... hahhaaaa

Sebenarnya post ni dari tahun lepas lagi.. tapi memang lama betul bertapa dalam draft.. hari ni selongkarII blog, barulah nak post.. hehehee

Bermula dengan tahun 2015, saya mula tengok Instagram jubahsouq, rataII daripada pembeli & peminat tegar jubahsouq memang sukakan jenis material kain dari jubahsouq dan juga design jubahsouq yang nampak moden.

Saya mula rasa ingin mencuba dengan membeli sehelai, saya beli untuk pakai raya haji pada tahun 2015. Memang saya puas hati dan sangat selesa dipakai.

Sejak pada tu, saya mula beli jubah dari jubahsouq.

Antara koleksi yang ada :



Itupun ada lagi 3 helai yang belum pakai.. :p biasala perempuan ni.. masa beli rambang mata.. beli banyakII sampai tak sempat nak pakai... hehehee..

Bergaya dengan baju kurung dari jubahsouq untuk raya pada tahun 2016 :)


Cantikkan jubah dan baju kurung keluaran jubahsouq ni...Memang tak menyesal la beli banyakII dan boleh dipakai bilaII masa...ok. peace! :)






Leave a Reply