Bercuti di Langkawi bersama buddies Part 2 :)


posted by Unknown

No comments

As salam semua..

Pada hari esoknya 9 May 2015, kami beraktiviti di Pulau. Kami ambil pakej Island Hoping dengan melawat 3 Pulau iaitu Tasik Dayang Bunting, Pulau Singa Besar dan Pulau Beras Basah.

Bergambar dulu sebelum trip island hoping...


Kami dibawa ke Tasik Dayang Bunting dulu.. okay...gegurl sedang mendaki sambil posing :)

 
Agak penat jugak..naik turun tangga untuk sampai ke tasik dayang bunting ni. Akhirnya sampai juga... Amboi...kemain dorang bergambar, saya plak jadi photographer dorang.. xpe.. xpe...

 
Nah... giliran saya plak bergambar :)

 
 
Mengikut kataII orang, bagi sesiapa yang inginkan zuriat digalakkan minum air tasik ni.. In sha Allah..ada rezekinya..
 
Kami diberi masa untuk mandi manda dan bersantai kt sini.. Si jejaka semua terus terjun tasik. Kami yang gegurl just mainII air je kt tepi...
 
Kemudian kami bertolak pula ke Pulau Singa Besar untuk Eagle Feeding, pemandu bot mencampakkan daging ayam untuk menarik perhatian helang. 
 
 
Dan destinasi ke-3 Pulau Beras Basah, Fiq dengan jejakaII lain da sibuk ke snorkelling dan mandi manda. Saya plak amik peluang untuk bergambar. Dah puas bergambar baru turut serta mandi manda dengan dorang.
 
 
 
Cantik dan bersih juga pulauII di Malaysia ni. Rugi bagi sapeII tak berjalan dinegara sendiri! :)
 
Trip island hoping da habis... kami balik ke chenang semula.. Sampai di pantai chenang, masa tu baru pukul 5 petang, jadi kami keputusan untuk main babana bot dan parasailing dulu di Pantai Tengah.
 
Ready... and I'm flying... :) Walaupun hakikatnya agak gayat dan takut, namun hilang semua ketakutan tu bila tengok keindahan alam dari atas..  
 
 
We are buddies..
 
 
 
PART 3
 
 
 

Leave a Reply