Candy Buffet & Photobooth yang superb!!


posted by Unknown

3 comments

As salam....hallooo..hallo..halloo..

ChocoLicius (Chocholate Fountain & Candy Bufet)

ChocoLicius menyediakan perkhidmatan candy buffet untuk majlis istimewa anda!! Contohnya majlis perkahwinan, ulangtahun kelahiran,sambutan tahun baru dan macamII lagi la bagi yang ingin merayakan apaII majlis.

Pada hari persandingan, saya membuat tempah candy buffet untuk tetamu saya. Terdapat pelbagai jenis pilihan candy dan buah-buahan. Antaranya choc fountain,marshmallow, sticks, candies, jelly, creampuff dan macamII lagi la. 

Set up dan gubahan team chocoLicius yang sediakan. Jadi, saya tak perlu risau apepun semuanya di tanggung beres...hehehee


Tengokla, terutama kanakII memang berebut nak amik pelbagai jenis candy yang disediakan.. Memang marbelless uolls. Saya da merasa anda bagimana pula?? hehehehee

Pakej dan harga yang diberikan sangat berbaloi.. Rugi jika anda tak mencuba. Tapi....tapii..tempahan hanya di terima bagi area KUANTAN sahaja..

Ini pula, area guestbook dan photobooth.. Bagi tetamu saya yang ingin meninggalkan jejak, mereka akan memberikan ucapan di guestbook ini :)



Bagi yang ingin membuat tempahan chocolate fountain & Candy Buffet, saya sertakan nama dan no telefon owner chocoLicius ni :)

chocoLicius
Man : 017 - 9514304
Zhee : 017 - 9243931 (FB : Zhee Nazirah Ali)
(Tempahan yang diterima hanya di kawasan KUANTAN sahaja)




3 comments

Leave a Reply