Hari Istimewa....Tahniah!!


posted by Unknown

4 comments

Hallooo....haloo...

Alamakkkk...sudah berhabuk blog ni..Da lama tak updatekan entri. Maklumla..agak sibuk dengan kekangan kerja untuk mencari rezeki..

Hari ini free sikit..so, saya nak ceritakan aktiviti saya pada minggu lepas. Akhirnya hari istimewa buat housemate saya berlangsung jugak pada 2 Nov 2013 yang lalu..Mereka telah diijabkabulkan pada tepat 11pagi di Tropical Inn Hotel, Johor Bahru.

Jadi, pada hari jumaat malam saya bertolak ke JB kerana pagi sabtu majlis pernikahan akan berlangsung. Saya menjadi salah seorang gadis dulang.

Jom lihat beberapa gambar ketika majlis pernikahan azryck & erni...

 
Bridemaids 
 
Groom & Bride with Bridemaids
 
Debaran pengantin sebelum diijabkabul :)


 Gambar fotogedik saya buat tatapan anda :p

 
Pada malamnya pula tepat pukul 8.30malam majlis bersandingan pula berlangsung.
 
 
Sama pulak warna baju dengan pengantin...hehehee
 

Yeahhh..fotogedik lagi...Kenyang sudah :D

 
 

p/s : Buat pengantin baru azryck & erni. Semoga korang berbahagia hingga ke jannah dan dikurniakan cahayamata yang comelII :)

4 comments

  1. Anonymous

Leave a Reply