Bersila di depan pintu opis


posted by Unknown

16 comments

Haii...haiii..haii...

Pagi ini bangun tidur seperti biasa dikejutkan oleh housemate saya. Terus bangun mandi dan bersiap dalam masa 45minit dan terus keluar rumah untuk pergi kerja.

Dalam pukul 9.30 pagi saya sampai di KL Sentral.. Turun sahaja di stesen kl sentral perut mula bergendang minta diisi.. Jadi saya singgah di Mcd untuk tapau Chicken Muffin + Milo panas untuk sarapan pagi.

Selesai saja tapau, saya teruskan perjalanan untuk ke opis saya di Plaza Sentral. Sampai je di opis, pintu opis masih tertutup dan berkunci. Lihat jam sudah pukul 10.00 pagi..

Namun, tiada sesiapa lagi yang datang..cuti kah hari ini? Tak apa, saya abaikan sahaja. Saya pun menyelongkar handbag saya untuk mencari kunci opis. Cari punya cari sampai keluarkan semua barang namun tak jumpa. T_T

Sah!! Tertinggal sudah kuncinya. Saya pun terus whatapps kawanII opis yang lain. Nasib baik ada di antara mereka sudah hampir sampai.

Terpaksa la duduk bersila depan pintu opis dan menanti colleagues yang lain tiba sambil merenung chicken muffin yang masih panas...(tertelan air liur)..gurlppp..huuuhuhuu

Duduk didepan pintu opis - fiza saiza

p/s : harus memastikan tiada barang yang tertinggal sebelum keluar dari rumah yea  :)









16 comments

Leave a Reply