My hometown!! Syok habis!!!!


posted by fiza saiza

6 comments

Hai semua...

BaruII ni saya pulang ke kampung untuk menunaikan kewajipan kepada negara. Kebiasaannya dalam sebulan, 2 kali juga saya pulang ke kuantan. Al-maklumla, keluarga semua berada di kuantan, pahang..

Di KL pula, sumber rezeki masih disini... Jadi, saya lebih gemar balik ke kampung pada hari minggu..hehee...

Pada tengahari sabtu, anak saudara saya ajak pergi jalanII ke pantai yang hanya berhadapan dengan rumah saya untuk dia bermain disitu.

tanjung lumpur

Giler apa if nak pergi ke pantai waktu tengahari & panas macam nih....Da la sememangnya warna kulit jenis hangit nanti terus jadi hangus pulak kan..hehe..Lagipun, kepala boleh sakit jika kena cuaca panas macam ni..

Jadi saya pun memujuknya minta tunggu kepetang baru turun ke pantai.. Petangnya, janji harus ditepati, jika tidak saya dicapatikan oleh anak saudara pulak..

Jom..kita turun ke pantai...melihat pemandangan pantai yang boleh mententeramkan jiwa dan minda..Kekusutan boleh hilang jugak...
 
pantai yang cantik

Masa mulaII turun, katanya nak jalanII dan main pasir je.. alihII..mereka sudah tenggelam dengan main air..Iskkhh...budakII ni...Sabar je la. Tapi, biasala budakII memang suka main dengan air kan...


zaza

Hari dah nak masuk maghrib..tapi budakII ni buat tak tau pulak bila ajak balik.. nak kena shout mcm ni..baru nak naik...huhuu
 
Ok..masa untuk melepak di pantai sudah habis... :)
 

p/s : sangat gembira apabila berada dikampung menghabiskan masa bersama family tersayang :)

6 comments

Leave a Reply