Opppsss....Sehangat Asmara


posted by Unknown

6 comments

Hallo readers,

Novel Sehangat Asmara merupakan novel kesayangan saya yang ada dalam koleksi novelII saya sebelum ini. Bila mula ditayangkan dalam drama, saya memang tak akan miss dalam setiap episod. 

Tagline novel: "Bibir tidak perlu berkata bila hati sudah mula bersuara"

Sinopsis :
Kamilia Najwa & Zainal Arief. Pandang pertama mereka memutikkan cinta dan berakhir dengan perkahwinan di London tanpa restu keluarga. Jalan cerita yang dapat memberikan pengajaran untuk kita.

Dalam drama Rita Rudaini sebagai Kay dan Adi Putra sebagai Nal. Lakonan yang sangat mantap daripada mereka berdua!!..



Malam semalam saya menonton Ooops sehangat asmara.. Saya memang mengikuti drama sehangat asmara di saluran mustika setiap hari isnin hingga rabu sehingga episod akhir baruII ini. 

Memang agak mengelikan hati jugak apabila ada babakII yang tak menjadi ketika watak mereka dilakonkan..hahaaa



Bertemu, berpisah, bertemu semula dan bersatu semula.. Harap mereka digandingan lagi bersama :)





6 comments

Leave a Reply