Karikatur


posted by Unknown

No comments

Selamat Hari Isnin Semua...

Tinggal 2 bulan lebih sahaja lagi, sepupu saya eila akan melangsungkan perkahwinan dia dengan pasangannya bernama man. Dia telah meminta saya untuk mendesignkan kad jemputan perkahwinan, bunting serta tag terima kasih untuk majlisnya. 

Jadi, dengan hati yang terbuka, saya menolong eila designkannya. Terdapat beberapa design jugak yang saya buat dan bagi mereka pilih...Antaranya design yang saya hasilkan adalah karikatur daripada gambar mereka.

Memandangkan sekarang kad jemputan kawin lebih banyak kepada gambar vector dan karikatur...saya manghasilkan muka eila dan man agar menjadi gambar kartun.

Walaupun, saya ini tidakla sepandai dan tidak sehebat mana nak melukis...tapi, saya cuba juga melukisnya. dan mereka akhirnya pilih kad yang ada gambar karikatur mereka.


Dibawah adalah gambar mereka.






Dan ini hasilnya...karikatur mereka :)




Jadi, macam mana?? Ok ke x?? hehehee



Leave a Reply